Οι ελληνικοί σιδηρόδρομοι χτες ξεκίνησαν για πρώτη μέρα μετά το τραγικό δυστύχημα, με νέα όμως ντοκουμέντα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας που γενούν απορίες τι έχει αλλάξει από την μέρα που συνέβη αυτό το τραγικό συμβάν.
Προφανώς και είναι αδύνατο, λάθη, παραλείψεις και παθογένειες δεκαετιών να λυθούν μέσα σε 20 μέρες αλλά, οι καταγγελίες που γεννούν ζητήματα ασφαλείας συνεχίζονται.
Σήμερα πρόεδρος των μηχανοδηγών, Κώστας Γενηδούνιας, με νέα του ανάρτηση, αποκαλύπτει το μπάχαλο στο δοκιμαστικό δρομολόγιο Ειδομένης.
Τα έγγραφα που δίνει στη δημοσιότητα καταγράφουν ότι στη γραμμή έχουν εντοπιστεί χόρτα, υπάρχουν σβηστά σήματα και τυφλά σημεία, ενώ η επικοινωνία είναι κακή έως ανύπαρκτη.
Την ίδια ώρα τα χειρόγραφα σημειώματα παραμένουν. Ενδεικτικό της κατάστασης που επικρατεί είναι η φωτογραφία με το Δελτίο Ειδοποίησης το οποίο είναι χειρόγραφο. Παρά τις καταγγελίες και τις ανησυχίες των μηχανοδηγών η γραμμή χαρακτηρίστηκε «λειτουργική».

Προηγούμενο άρθροΔιασυρμός της Ελλάδος από το Στέιτ Ντιπάρτμεντ: Ειδική αναφορά στη σύλληψη των υγειονομικών
Επόμενο άρθροΛαμία: Λήστεψαν οδηγό την ώρα που κοιμόταν μέσα στο φορτηγό του