Πριν καιρό η Meta είχε ενημερώσει ότι λόγω της νομοθεσίας περί προσωπικών δεδομένων που ισχύει στην ΕΕ θα ξεκινήσουν χρεώσεις σε όσους δεν επιθυμούν να χρησιμοποιούν την εφαρμογή με στοχευμένες διαφημίσεις.

Ήδη οι χρήστες στην Ελλάδα ενημερώνονται για τις δύο επιλογές που έχουν αν θέλουν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν την αγαπημένη τους εφαρμογή.
Σύμφωνα λοιπόν με τις απαιτήσεις της ΕΕ και των εθνικών κοινοβουλίων να μην χρησιμοποιεί τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών για στοχευμένες διαφημίσεις, η Meta αποφάσισε να λάβει την απαιτούμενη συναίνεση ή… «στη χειρότερη» μια συνδρομή!
Η εταιρεία του Μαρκ Ζούκερμπεργκ δίνει λοιπόν στους χρήστες δύο δυνατότητες, προκειμένου να συμμορφωθεί με τις ευρωπαϊκές ρυθμιστικές αρχές.
Η πρώτη είναι οι εφαρμογές να χρησιμοποιούνται δωρεάν, αρκεί ο χρήστης να συμφωνήσει να δώσει τα προσωπικά του δεδομένα, ώστε να βλέπει στοχευμένες διαφημίσεις, οι οποίες μπορεί να είναι περισσότερες σε σχέση με χθες.
Η δεύτερη είναι να χρεώνει κάθε λογαριασμό 12,99 ευρώ τον μήνα.

Προηγούμενο άρθροΑλεξανδρούπολη: 14χρονη τραυματίστηκε σε παιδική χαρά – Ξεριζώθηκαν μαλλιά και δέρμα από το κεφάλι της
Επόμενο άρθροΦονική έκρηξη σε σχολείο των Σερρών: Πρόστιμο 10.000€ και ανάκληση της άδειας για 3 μήνες στον μηχανικό