
Προκαταρκτική εξέταση κατά παντός υπευθύνου για το σχεδιασμό, την κατασκευή και τη συντήρηση του έργου στη γραμμή μετρό του Πειραιά, την οποία παρήγγειλε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών διέταξε ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Ισίδωρος Ντογιάκος.
Αφορμή παρέμβαση του εισαγγελέα αποτέλεσε δημοσίευμα για εισροή θαλασσινού νερού από το λιμάνι και ειδικότερα μεταξύ των σταθμών Πειραιά και Δημοτικό Θέατρο, ενώ παράλληλα έχουν καταγραφεί ακόμη 390 βλάβες και αστοχίες τους τελευταίους μήνες στα νέα τμήματα του μετρό.
Η εισροή υδάτων έγινε αντιληπτή στο σιδηροδρομικό τούνελ για πρώτη φορά τον περασμένο Νοέμβριο, λόγω έντονης δυσοσμίας στο σημείο. Τα λιμνάζοντα ύδατα, εκτός από την δυσοσμία, άρχισαν να προκαλούν έντονη οξείδωση σε διάφορα μεταλλικά στοιχεία της σιδηροδρομικής επιδομής, σε σιδηροτροχιές, στρωτήρες, αλλαγές τροχιάς κλπ. ενώ μετά από παρακολούθηση του προβλήματος αναδείχθηκαν και πρόσθετες αστοχίες ακόμη και στην σκυροδέτηση.