Ο σταθμάρχης Λάρισας και ο μηχανοδηγός του Intercity γνώριζαν ότι η κίνηση γινόταν σε διπλή γραμμή

Σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη έξω από την Λάρισα, σύγκρουση εμπορικής και επιβατικής αμαξοστοιχίας, Τετάρτη 1 Μαρτίου 2023 (ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΤΖΕΚΑΣ /EUROKINISSI)

Για 93 λεπτά πριν τη μοιραία σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη που προκάλεσε τον θάνατο 57 ανθρώπων φαίνεται ότι γνώριζαν ο σταθμάρχης της Λάρισας, Βασίλης Σαμαράς, και ο μηχανοδηγός του Intercity 62 ότι η κίνηση των τρένων γινόταν σε διπλη γραμμή.

Αυτό προκύπτει από έγγραφο που έφερε στη δημοσιότητα το MEGA με καταγραφές από το μοιραίο βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου.

Όπως φαίνεται στο έγγραφο στις 28/02/2023 και ώρα 21:48, η αμαξοστοιχία 63 αναχωρεί από Νέους Πόρους προς Λάρισα με γραμμή καθόδου. Στις 28/02/2023 και ώρα 21:50, η αμαξοστοιχία 93506 αναχωρεί από Λάρισα προς Νέους Πόρους με γραμμή ανόδου και διάρκεια διαδρομής 22 λεπτά με τις δύο αμαξοστοιχίες να συναντώνται στα Τέμπη.

Στις 23:04, η αμαξοστοιχία 62 αναχωρεί από Λάρισα προς Νέους Πόρους και ξεκινά γραμμή ανόδου αλλά στη διαγώνιο 118 μπαίνει γραμμή καθόδου, ένα λάθος του σταθμάρχη που αποδείχθηκε καθοριστικό για την τραγωδία με τους 57 νεκρούς καθώς λίγα λεπτά αργότερα σημειώθηκε η μετωπική σύγκρουση του Intercity 62 με το εμπορικό τρένο.

Προηγούμενο άρθροΤράπεζες: Η θέση της Ελλάδας μέσα στο παγκόσμιο κλίμα ανησυχίας
Επόμενο άρθροΣεισμός 3,1 Ρίχτερ στη Θήβα και 3,2 Ρίχτερ στη νότια Εύβοια