ΗΧΗΤΙΚΟ – Γιώργος Λεχουρίτης: “Έπικοινωνιακό παιχνίδι το καλάθι της νοικοκυράς, δηλαδή το καλάθι της… φτώχειας “

“Το καλάθι της νοικοκυράς δηλαδή το «Το καλάθι της φτώχειας» είναι ένα επικοινωνιακό παιχνίδι” υποστήριξε μιλώντας στον Focus FM 103.6 και στη δημοσιογράφο Δέσποινα Μποτίτση ο πρόεδρος του Ινστιτούτου Καταναλωτών (ΙΝΚΑ) Γιώργος Λεχουρίτης.

Με αφορμή τα όσα ανακοινώνονται από την κυβέρνηση για διαμόρφωση τιμών σε 50 προϊόντα με στόχο τη στήριξη του καταναλωτή. τόνισε ότι όλο αυτό είναι παράνομο καθώς κατευθύνουν τους καταναλωτές στα σούπερ μάρκετ όπου ο καθένας μπορεί να βρει από κρέας και λαχανικά μέχρι αρτοποιήματα, αποκλείοντας έτσι τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις δηλαδή κρεοπωλεία, αρτοποιεία ή μανάβικα.

«Δεν γίνεται να πουλάει φτηνά ο παραγωγός στο χωράφι και να φτάνουν τα προϊόντα πανάκριβα στον καταναλωτή. Κάποιοι στο ενδιάμεσο κερδοσκοπούν», συνεχίσε ο πρόεδρος του ΙΝΚΑ, αμφισβητώντας την αποτελεσματικότητα των ελέγχων.

Ακούστε εδώ τι είπε ο κ. Λεχουρίτης:

 

 

Προηγούμενο άρθροΚυριάκος Βελόπουλος στο ΟPEN – “H κυβέρνηση μας έκανε όμηρους των Τούρκων”
Επόμενο άρθροΘεσσαλονίκη: Ο 7ος αγώνας δρόμου Σύζαθλος στις 23 Οκτωβρίου