Δήμος Λαγκαδά: Μόνο με ραντεβού η εξυπηρέτηση του κοινού

Η ανακοίνωση του δήμου Λαγκαδά.

Ο Δήμος Λαγκαδά ενημερώνει τους πολίτες ότι μετά την υπαγωγή της Περιφερειακής Ενότητας Θεσσαλονίκης στο επίπεδο 3 Αυξημένης Επιτήρησης (χρώμα πορτοκαλί, σύμφωνα με το Χάρτη Υγειονομικής Προστασίας και Ασφάλειας Covid-19), τίθενται σε ισχύ νέα μέτρα ως προς τη λειτουργία των Δημοτικών Υπηρεσιών και των ΚΕΠ.

Όπως ορίζεται από την ΚΥΑ Δ1α/Γ.Π.οικ.67924 (ΦΕΚ 4709/Β/23-10-2020 Κανόνες τήρησης αποστάσεων και άλλα μέτρα προστασίας στο σύνολο της Επικράτειας, προς περιορισμό της διασποράς του κορονοϊού COVID-19) η εξυπηρέτηση του κοινού από τις δημοτικές υπηρεσίες και τα ΚΕΠ θα γίνεται υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού.
Ειδικότερα, στο πλαίσιο των έκτακτων προληπτικών μέτρων και του επιπέδου 3 Αυξημένης Επιτήρησης προβλέπεται:

1) Υποχρεωτική η χρήση μάσκας από υπαλλήλους και κοινό.
2) Εξυπηρέτηση κοινού με προτεραιότητα σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού.
3) Τήρηση απόστασης ενάμιση μέτρου μεταξύ των ευρισκόμενων στο χώρο των υπηρεσιών.
4) Υποχρεωτική τηλεργασία στο 40% ανεξαρτήτως εάν αφορά ευάλωτη/αυξημένου κινδύνου ομάδα.

Συμβουλεύουμε τους δημότες μας να περιορίσουν την όσο το δυνατόν προσέλευσή τους στις Υπηρεσίες του Δήμου, περιοριζόμενοι στις απόλυτα απαραίτητες συναλλαγές, οι οποίες δεν δύναται να παραταθούν.

Οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν είτε στα παρακάτω τηλέφωνα, έτσι ώστε να προσέρχονται στις υπηρεσίες μόνο με προκαθορισμένο ραντεβού, είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, είτε μέσω ηλεκτρονικών συναλλαγών: